Переосмислення та зміна аудиторії

Поділитися:
Prev
Next

Чи ваша цільова аудиторія точно цільова? Ingrid Leonie Severin розповідає, чому організаціям часто потрібно переосмислити свої цільові групи та почати шукати нові. Менеджери з комунікацій, маркетологи та всі, хто працює в галузі культури, дізнаються про зростання аудиторії, корисні цифрові технології та основні стратегії.

 

Після перегляду лекції ви дізнаєтесь:

— Чому ваша аудиторія досі не приходить до вас і де можна її знайти.

— Про три групи аудиторії та стратегії роботи з ними.

— Які цифрові технології допоможуть сформувати постійну аудиторію.

Підпишіться на наші соціальні мережі

Щодня — тільки гранти та програми для українців. Повідомляємо одразу, коли з’являється щось нове.

Підпишіться на щотижневу розсилку

Ми випускаємо дайджест із можливостями один раз на тиждень. Ми не будемо надсилати вам жодних інших листів, бо цінуємо ваш час та особистий простір.

Наші донори та партнери

  • Goethe Institut
  • Goethe Institut
  • Goethe Institut
  • Goethe Institut
  • Goethe Institut
  • Goethe Institut

Спробуйте інший браузер

Ми помітили, що ви переглядаєте сторінку через Internet Explorer. Використайте Safari, Google Chrome або Mozilla Firefox, щоб побачити сайт в усій красі.