Таргетування аудиторії

Поділитися:
Prev
Next

Часто аудиторія культурних проєктів така мала, що менеджери знають імена відвідувачів. Професор культурології та культурного менеджменту Armin Klein допоможе врятувати ситуацію: у своїй лекції він розповідає про силу сегментації і те, як зацікавити нових людей.

 

Після перегляду лекції ви дізнаєтесь:

— Про п’ять видів аудиторії: від постійних відвідувачів до тих, хто ними ніколи не стане.

— Як охопити більше людей.

— Чому корисно сегментувати аудиторію за стилем життя.

Підпишіться на наші соціальні мережі

Щодня — тільки гранти та програми для українців. Повідомляємо одразу, коли з’являється щось нове.

Підпишіться на щотижневу розсилку

Ми випускаємо дайджест із можливостями один раз на тиждень. Ми не будемо надсилати вам жодних інших листів, бо цінуємо ваш час та особистий простір.

Наші донори та партнери

  • Goethe Institut
  • Goethe Institut
  • Goethe Institut
  • Goethe Institut
  • Goethe Institut
  • Goethe Institut

Спробуйте інший браузер

Ми помітили, що ви переглядаєте сторінку через Internet Explorer. Використайте Safari, Google Chrome або Mozilla Firefox, щоб побачити сайт в усій красі.