Артменеджери та аудиторія

Поділитися:
Prev
Next

У минулому столітті музеї зрозуміли, що втрачають відвідувачів. Потрібно було швидко вигадати рішення та залучити нову аудиторію. Колишній директор Tate Modern Кріс Деркон розповідає, як змінилися культурні інституції та їхні відвідувачі. 

Після перегляду лекції ви дізнаєтесь:
— Чому мистецтво – не привілей.
— Коли й чому комунікації стали важливими для культурних інституцій.
— Де проходить межа між популізмом і популярністю.

Підпишіться на наші соціальні мережі

Щодня — тільки гранти та програми для українців. Повідомляємо одразу, коли з’являється щось нове.

Підпишіться на щотижневу розсилку

Ми випускаємо дайджест із можливостями один раз на тиждень. Ми не будемо надсилати вам жодних інших листів, бо цінуємо ваш час та особистий простір.

Наші донори та партнери

Спробуйте інший браузер

Ми помітили, що ви переглядаєте сторінку через Internet Explorer. Використайте Safari, Google Chrome або Mozilla Firefox, щоб побачити сайт в усій красі.