Маркетинг мистецтва та розширення аудиторії

Поділитися:
Prev
Next

Чому менеджерам культури завжди варто шукати нові стратегії та аудиторії? Професорка Birgit Mandel відповідає на це запитання у лекції про маркетинг культурних продуктів.

 

Після перегляду лекції ви дізнаєтесь про:

— Вплив демографічних, технологічних і соціальних змін на вимоги аудиторії.

— Нові маркетингові стратегії для взаємодії з відвідувачами та слухачами.

— Роботу з новою аудиторією як шанс змінити процеси в традиційних культурних інституціях.

Підпишіться на наші соціальні мережі

Щодня — тільки гранти та програми для українців. Повідомляємо одразу, коли з’являється щось нове.

Підпишіться на щотижневу розсилку

Ми випускаємо дайджест із можливостями один раз на тиждень. Ми не будемо надсилати вам жодних інших листів, бо цінуємо ваш час та особистий простір.

Наші донори та партнери

  • Goethe Institut
  • Goethe Institut
  • Goethe Institut
  • Goethe Institut
  • Goethe Institut
  • Goethe Institut

Спробуйте інший браузер

Ми помітили, що ви переглядаєте сторінку через Internet Explorer. Використайте Safari, Google Chrome або Mozilla Firefox, щоб побачити сайт в усій красі.