Академія культурного лідера

Ми хочемо, щоб українська культура розвивалася поза київською «бульбашкою» і обласними центрами. Для цього потрібні лідери — люди, що визначать сучасну культуру і долучать до неї громаду.
Саме для них ми створили Академію культурного лідера. Управлінці з об’єднаних територіальних громад збираються в команди по п’ять осіб, щоб навчатися культурного менеджменту. Учасники приходять з ідеєю проєкту і крок за кроком планують, як його втілити: визначають цільову аудиторію, вибудовують стратегію, вчаться керувати проєктом, оцінювати результати і розвивати його. Під час навчання майбутні лідери знайомляться між собою, щоб створити міцну мережу культурних менеджерів по всій Україні.
Набір учасників Академії культурного лідера завершено. Слідкуйте за цією сторінкою або підпишіться на розсилку, аби не пропустити конкурсу, якщо ми вирішимо провести Академію ще раз.
Це для того, щоб втілювати культурні проєкти
Під час навчання ви дізнаєтеся, як успішно реалізувати культурну ініціативу. Спочатку — аналіз: ще раз ознайомитеся із законодавством України, що стосується культури й децентралізації, і зробите картографування, щоб оцінити наявні ресурси. Далі — планування: визначите аудиторію, місію, цілі та стратегію. Насамкінець — практика: ви навчитеся керувати проєктами, реагувати на зміни, оцінювати результати і дбати про подальший розвиток.
Це для навчання у справжніх професіоналів
Ми впевнені в наших тренерах: кожен із них має щонайменше два роки досвіду консультування в галузі культури і стільки ж або довше — навчає інших. Щоб вони склали справді пізнавальну програму, ми провели п’ять тренінгів із фасилітаторами. Перегляньте біографії 14 професіоналів, що будуть ділитися досвідом, тут.
Це для знайомства з культурними менеджерами з усієї України
Дізнайтеся, як команди інших територіальних громад долають ті самі труднощі, що й ви, і знайдіть партнерів для спільних проєктів. Вам буде легко зійтися з іншими учасниками, адже ви маєте багато спільного.
Це для обміну досвідом поза межами України
Найкращі учасники матимуть шанс поїхати до ЄС. Відвідати Німеччину, Швецію, Чехію чи Австрію з важливою місією: познайомитися з культурними менеджерами і перейняти їхній досвід. Подорож буде нагодою спланувати спільний проєкт із однією з цих країн.
Це для того, щоб розвиватися навіть під час пандемії
Через пандемію COVID-19 ми перенесли навчання в Академії онлайн. Учасники зустрічаються в Zoom і постійно спілкуються в Moodle. Попри те, що ми відмовилися від особистих зустрічей, програма надалі є насиченою і сповненою знайомств.