Академія культурного лідера

Ми хочемо, щоб українська культура розвивалася поза київською «бульбашкою» і обласними центрами. Для цього потрібні лідери — люди, що визначать сучасну культуру і долучать до неї громаду.
Саме для них ми створили Академію культурного лідера. Управлінці з об’єднаних територіальних громад збиралися в команди по п’ять осіб, щоб навчатися культурного менеджменту. Учасники приходили з ідеєю проєкту і крок за кроком планували, як його втілити: визначали цільову аудиторію, вибудовували стратегію, вчилися керувати проєктом, оцінювати результати і розвивати його. Під час навчання майбутні лідери знайомлися між собою, щоб створити міцну мережу культурних менеджерів по всій Україні.
Академію культурного лідера завершено. Слідкуйте за цією сторінкою або підпишіться на розсилку, аби не пропустити конкурсу, якщо ми вирішимо запустити схожу програму.
Це для того, щоб втілювати культурні проєкти
Учасники дізналися, як успішно реалізувати культурну ініціативу. Розпочали з аналізу: знайомства із законодавством України, що стосується культури й децентралізації, і картографування для оцінки наявних ресурсів. Далі перейшли до планування: визначили аудиторію, місію, цілі та стратегію. Завершили практикою: навчалися керувати проєктами, реагувати на зміни, оцінювати результати і дбати про подальший розвиток.
Це для навчання у справжніх професіоналів
У Академії викладали тренери, в яких ми були впевнені: кожен із них мав щонайменше два роки досвіду консультування в галузі культури і стільки ж або довше — навчав інших. Щоб вони склали справді пізнавальну програму, ми провели п’ять тренінгів із фасилітаторами. Перегляньте біографії 14 професіоналів, які ділилися досвідом, тут.
Це для знайомства з культурними менеджерами з усієї України
Учасники дізналися, як команди інших територіальних громад долають ті самі труднощі, що й вони, і знайшли партнерів для спільних проєктів. Студентам Академії було легко зійтися з іншими учасниками, адже вони мали багато спільного.
Це для обміну досвідом поза межами України
Найкращі учасники отримали шанс поїхати до ЄС. Відвідали Німеччину, Чехію та Австрію з важливою місією: познайомитися з культурними менеджерами і перейняти їхній досвід. Подорож була нагодою спланувати спільний проєкт із однією з цих країн.
Це для того, щоб розвиватися навіть під час пандемії
Через пандемію COVID-19 ми перенесли навчання в Академії онлайн. Учасники зустрічалися в Zoom і постійно спілкуються в Moodle. Попри те, що ми відмовилися від особистих зустрічей, програма залишилися насиченою і сповненою знайомств.