Воркшоп «Культурні коди для креативних бізнес-стратегій»

Сектор: Культура та креативні індустрії
Тип: Воркшоп
Місце: Zoom
Кінцевий термін: Завершено
Організатор: House of Europe: Goethe-Institut в Україні

Воркшоп для тих, хто створює культурні продукти разом з іноземними партнерами. За чотири дні ви дізнаєтесь про особливості менеджменту та спілкування в різних культурах, щоб навчитесь перетворювати розбіжності на точки споріднення. Від теорії перейдемо до практики, де розберемо свіжі приклади міжнародних проєктів з українським корінням та відповімо на усі ваші запитання під час індивідуальних менторських сесій. 

Коли: 23-26 липня, з 14:00 по 18:30

Де: Zoom

Що в програмі?
  • Вступ до кроскультурного аналізу: як передбачити культурні відмінності. 
  • Бізнес-стратегії для культурних продуктів.
  • Як знайти спільну мову з представниками різних корпоративних культур, типів лідерства та комунікацій. 
  • Маркетинг і операційний менеджмент в міжнародному креативному бізнесі.
  • Маркетинговий мікс для різних культур.
  • Технології та фінанси.
  • Індивідуальне та командне менторство.
Хто серед спікерів?
  • Денис Васильєв — понад 20 років досвіду у сфері культурного менеджменту. Директор Музею історії музичних інструментів «БарабанЗА», засновник Центру розвитку бізнес-технологій та культури й програмний директор артрезиденції Sound Art Space.
  • Олена Михайленко — кандидатка економічних наук, авторка курсів та публікацій. Досліджує українську діаспору в Університеті Альберти (Канада) та викладає у вишах України, Канади та ЄС.
  • Юлія Бєлікова — громадська активістка, кандидатка соціологічних наук та авторка наукових публікацій. Викладає в Харківському національному економічному університеті та виступає експерткою з медіа та гендеру в проєктах Internews, USAID, GIZ та U-LEAD.
Я можу взяти участь?
Запрошуємо професіоналів сфери культури, які втілюють проєкти з іноземними партнерами.
Як подати заявку?

Заповніть форму на онлайн-платформі. Це займе не більш як 15 хвилин.

Потрібно залогінитися, натиснути кнопку «Подати заявку», обрати розділ «Лабораторія культурної трансформації» і конкурс «Воркшоп “Культурні коди для креативних бізнес-стратегій”». 

Ми надішлемо посилання на Zoom-конференцію на пошту, на яку ви реєструвалися, вже 16 липня.

Зверніть увагу
  • Воркшоп проходить в рамках Лабораторії культурної трансформації — серії практичних освітніх та нетворкінгових заходів, націлених на підтримку українських культурних менеджерів, представників громадського сектору та культурних діячів поза великими містами та регіональними центрами під час війни. Це проєкт Goethe-Institut в Україні та частина програми House of Europe, що фінансується європейським союзом. Проєкт втілюється у партнерстві з Міністерством культури та інформаційної політики.

Підпишіться на наші соціальні мережі

Щодня — тільки гранти та програми для українців. Повідомляємо одразу, коли з’являється щось нове.

Підпишіться на щотижневу розсилку

Ми випускаємо дайджест із можливостями один раз на тиждень. Ми не будемо надсилати вам жодних інших листів, бо цінуємо ваш час та особистий простір.

Наші донори та партнери

Спробуйте інший браузер

Ми помітили, що ви переглядаєте сторінку через Internet Explorer. Використайте Safari, Google Chrome або Mozilla Firefox, щоб побачити сайт в усій красі.