Семінар з книжкового маркетингу для видавців // завершено
Одноденний семінар з книжкового маркетингу від Матіаса Фойгта. Семінар відбудеться 27 березня 2020 року.
Матіас Фойгт – СЕО і засновник PR-агенції «Literaturtest», яка надає свої послуги видавцям, авторам і книгопродавцям. Компанія спеціалізується на комунікації в соціальних медіа, маркетингу, рекламі та PR. Саме «Literaturtest» є організатором «Тhe future!publish» - однієї з провідних конференцій для німецькомовного книжкового сектору, започаткованої у 2016 році.
Мова: німецька з перекладом на українську.
Ця можливість підійде:
- Видавцям
- Арт-директорам видавництв
- Директорам з маркетингу, які працюють у видавництвах
- PR-менеджерам видавництв
- Представникам видавництв, що опікуються книжковим маркетингом
Корисну інформацію про способи промоції книжкової продукції
Можливість на практиці застосувати кілька маркетингових інструментів
Докладну інформацію про наступний опен-кол перекладацьких грантів з перших рук
- Працювати у видавничому секторі
- Бути зацікавленим у маркетингових процесах в книжковому секторі
- Мати бачення того, як ви будете застосовувати набуті знання у своєму видавництві
- З усіх заявок експерти оберуть 25 учасників. Відібраних учасників ми запросимо на семінар до 18.03.2020.
- Експерти надаватимуть пріоритет представникам малих незалежних видавництв.
- Визначним критерієм відбору буде ваша мотивація.
- Попередній досвід не обов’язковий, якщо ви маєте сильну мотивацію та цікавість до теми.
- Обов‘язкова умова участі – ви маєте відвідувати усі заходи семінару впродовж всього дня з 09:30 до 18:30.