Creative Business Academy
Це інтенсивний онлайн-тренінг, що допоможе структурувати роботу креативного бізнесу й перетворити його на успішну прибуткову компанію. Участь безкоштовна завдяки підтримці ЄС.
У програмі: як обрати ефективну бізнес-модель, захистити ідею від плагіату, переконати інвесторів профінансувати свою компанію, обійти конкурентів на українському ринку та вийти на міжнародний. Щоб ваші старання не стали марними через рік — розповідаємо про тренди майбутнього. Щоб ви не повторювали чужих помилок — розбираємо реальні кейси.
Найкращих учасників запросимо на національний відбір креативних стартапів Creative Business Cup Ukraine. Переможець змагатиметься за звання стартапу року та грошову винагороду на Копенгагенському BRIGHT. Creative Business Cup.
Щоб дізнатися більше про те, чого ви навчитеся під час онлайн-тренінгу, прогляньте PDF-документ із програмою.
- Відповіді на нагальні проблеми бізнесу: як стабільно заробляти, продаватися на міжнародних ринках, організувати ефективну роботу, захистити ідеї від плагіату, переконати інвесторів вкласти гроші у ваш продукт та просувати його.
- Дев’ять лекцій від експертів з ЄС — професіоналів, що створили успішні міжнародні бізнеси й діляться досвідом.
- Година персональних консультацій з експертами з ЄС, що розуміються на специфіці вашого бізнесу.
- Місяць доступу до платформи PESA Virtual Academy, де зібрано понад 50 годин відеолекцій з субтитрами, статті та вправи.
- Можливість взяти участь у BRIGHT. Creative Business Cup. Найкращі учасники Creative Business Academy пройдуть до національного відбору, переможець якого поїде на міжнародне змагання нашим коштом.
- Марко Кару (Естонія) — має понад 25 років досвіду у сфері креативних індустрій. Створює цифрові послуги, керує одразу декількома креативними стартапами та консультує компанії щодо брендингу, пакування та комунікацій.
- Крістіна Вайнікка (Швеція) — засновниця інноваційної агенції Wainikkas Innovationsbyrå, що спеціалізується на захисті інтелектуальної власності. Має докторський ступінь з права та MBA у сфері управлінських інновацій.
- Тоомас Рулаїд (Естонія) — має понад 16 років досвіду у консультуванні та фасилітації. Навчає команди швидко розбиратися у складних речах, щоб отримати перевагу на ринку. Часто консультує українські бізнеси та вільно володіє російською мовою.
- Емі Коспер (США) — колишня віце-президентка та головна редакторка Entrepreneur Media Inc. Допомагає підібрати влучні слова, щоб розповісти про свій продукт клієнтам та потенційним інвесторам.
- Еріх Джордано (Італія) — відповідає за продажі та розвиток бізнесу в Nextatlas — компанії, що використовує штучний інтелект для того, щоб змінити майбутнє прогонозування трендів та пошуку маркетингових інсайтів.
- Єлена Зовнікова (Естонія) — має понад 15 років досвіду консультування компаній щодо фінансів, бізнес-стратегії та бізнес-моделі. Працює як з невеликими стартапами, так і з масштабними компаніями.
Ось лише деякі з напрямків, яких може стосуватися ваш бізнес:
- архітектура;
- дизайн;
- мода;
- образотворче мистецтво;
- ремесла;
- фотографія;
- музика;
- перформативні мистецтва;
- кіно;
- видавнича справа;
- література;
- медіа;
- телебачення;
- радіо;
- реклама;
- маркетинг;
- розробка комп’ютерних ігор;
- ІТ;
- креативні хаби;
- фестивалі;
- музеї та галереї.
Компанії, що працюють на перетині секторів і створюють продукти із креативною складовою теж підходять. Якщо ви сумніваєтеся, напишіть на yulia.filipieva@houseofeurope.org.ua.
- Готовий продукт або прототип.
- Щонайменше рік працювати над власним креативним бізнесом.
- Англійська на середньому рівні: ви маєте розуміти лекції і ставити запитання експертам.
- Коротке відео англійською мовою про ваш бізнес і мотивацію взяти участь у тренінгу. Ми не оцінюємо якість зображення і креативність — звичайний ролик на смартфон підійде.
- Ви маєте прослухати тренінг повністю. Це близько 36 годин у період з 19 жовтня по 6 листопада 2021 року.
- Тренінг передбачає практичні домашні завдання, які ви розберете з експертами.
- Ми відбиратимемо заявки за такими критеріями:
- Чи є у заявника/-ці робочий прототип або мінімально життєздатний продукт?
- Чи демонструє заявник/-ця мотивацію розвивати бізнес на місцевому і міжнародному ринках?
- Чи зацікавлений/-а отримати консультацію міжнародних експертів?