Онлайн-курс з книжкового маркетингу

Сектор: Культура та креативні індустрії
Тип: Інший
Місце: Онлайн
Кінцевий термін: Завершено
Організатор: House of Europe

Онлайн-курс з книжкового маркетингу допоможе зробити так, щоб ваші видання знайшли своїх ідеальних читачів. Ви дізнаєтеся як рекламувати книжки, зацікавити ЗМІ та лідерів думок новинками, вести соцмережі видавництва, працювати з різними каналами збуту та застосовувати маркетингові інструменти.

Щотижня ви будете виконувати домашні завдання, щоб створити власний маркетинговий план. Зворотний зв'язок щодо роботи отримаєте від викладачів курсу: СЕО німецької PR-агенції для видавців Literaturtest Матіаса Фойгта та спеціалістки з діджитал інновацій та стратегічного книжкового маркетингу Інни Білоножко.

Курс проходитиме у вересні-жовтні й триватиме п’ять тижнів. Навчання відбуватиметься онлайн на платформі ВУМ. 

Яка програма курсу?
  • Лекція 1. Зв'язки з громадськістю: як працювати зі ЗМІ, блогерами та інфлюенсерами, писати пресрелізи, використовувати книжкові каталоги та вимірювати результати роботи. 
  • Лекція 2. Соцмережі: як обрати у яких соцмережах має бути присутнє ваше видавництво та вести Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, TikTok, Twitch. 
  • Лекція 3. Маркетинг та диджитал маркетинг: як писати про книжки, проводити успішні онлайнові й офлайнові події та готувати трейлери книжок. 
  • Лекція 4. Канали збуту: як налаштувати ланцюг поставок та працювати з онлайновими та офлайновими каналами збуту. 
  • Лекція 5. Маркетингові інструменти: як використовувати модель POEM (paid owned earned media) в роботі та оцінити ефективність каналів.
Хто викладає на курсі?
  • Матіас Фойгт — СЕО і засновник PR-агенції Literaturtest, яка надає послуги видавцям, авторам і книгопродавцям. Компанія спеціалізується на комунікації в соціальних медіа, маркетингу, рекламі та PR. Literaturtest є організатором Тhe future!publish — однієї з провідних конференцій для німецькомовного книжкового сектору.
  • Інна Білоножко — книжкова аналітикиня, аудиторка та лекторка. Має магістерські ступені з фінансів (Київ) та міжнародного видавничого бізнесу (Лондон), диплом аудитора за міжнародною кваліфікацією ACCA DipIFR. Спеціалізується на цифровому аудиті видавничого бізнесу, діджитал інноваціях та стратегічному книжковому маркетингу. Співпрацює із англомовними і вітчизняними видавцями у комерційному та академічному сегментах. Авторка Telegram-каналу про англомовний видавничий світ cynical_publisher.
Я можу взяти участь?
Ця можливість підійде:
  • Видавцям
  • Артдиректорам видавництв
  • PR-менеджерам видавництв
  • Директорам з маркетингу, які працюють у видавництвах
  • Представникам видавництв, що опікуються книжковим маркетингом
  • Усім, хто не має досвіду у книжковому маркетингу, але дуже цікавиться темою 
Що потрібно для участі?
  • Працювати у видавничому секторі
  • Цікавитися маркетинговими процесами в книжковому секторі
  • Розуміти, як ви будете застосовувати набуті знання у своєму видавництві
  • Знати англійську мову, щоб спілкуватися з лекторами
Що ще важливо?
  • Експерти оберуть 30 учасників. Відібраних учасників ми повідомимо до 10 серпня 2021.
  • Визначним критерієм відбору буде ваша мотивація.
  • Експерти надаватимуть пріоритет представникам малих незалежних видавництв.
  • Обов‘язкова умова участі — ви маєте відвідувати всі заходи курсу та виконувати всі завдання.

Підпишіться на наші соціальні мережі

Щодня — тільки гранти та програми для українців. Повідомляємо одразу, коли з’являється щось нове.

Підпишіться на щотижневу розсилку

Ми випускаємо дайджест із можливостями один раз на тиждень. Ми не будемо надсилати вам жодних інших листів, бо цінуємо ваш час та особистий простір.

Наші донори та партнери

Спробуйте інший браузер

Ми помітили, що ви переглядаєте сторінку через Internet Explorer. Використайте Safari, Google Chrome або Mozilla Firefox, щоб побачити сайт в усій красі.