Процеси в маркетингу культури

Поділитися:
Prev
Next

Чи можемо ми розглядати музей як маркетинговий проєкт з контентом? Олівер Шайт, професор з питань культурної політики та інфраструктури, вважає, що так. У своїй лекції він ділиться головними інструментами у маркетингу культури на основі власного досвіду.

Після перегляду лекції ви дізнаєтесь:
— Чому некомерційні проєкти можуть використовувати ті ж інструменти, що й комерційні.
— Що може додати цінності проєкту.
— Про кейс мистецьких музеїв Рурського регіону як проєкт з маркетингу та контент-менеджменту.
 

Підпишіться на наші соціальні мережі

Щодня — тільки гранти та програми для українців. Повідомляємо одразу, коли з’являється щось нове.

Підпишіться на щотижневу розсилку

Ми випускаємо дайджест із можливостями один раз на тиждень. Ми не будемо надсилати вам жодних інших листів, бо цінуємо ваш час та особистий простір.

Наші донори та партнери

Спробуйте інший браузер

Ми помітили, що ви переглядаєте сторінку через Internet Explorer. Використайте Safari, Google Chrome або Mozilla Firefox, щоб побачити сайт в усій красі.