Розбудова аудиторії та імідж культурного продукту

Поділитися:
Prev
Next

Професор Ганс Аббінг, художник, економіст і соціолог, розповідає про аудиторію культурних інституцій та як вона змінилась у XXI столітті. Лекція буде корисною комунікаційникам, культурним менеджерам і маркетологам. 

Після перегляду лекції ви дізнаєтесь про:
— Роль маркетологів у культурних проєктах.
— Місію культурних організацій.
— Основні відмінності між аудиторією культурних інституцій у XX та XXI століттях.

Підпишіться на наші соціальні мережі

Щодня — тільки гранти та програми для українців. Повідомляємо одразу, коли з’являється щось нове.

Підпишіться на щотижневу розсилку

Ми випускаємо дайджест із можливостями один раз на тиждень. Ми не будемо надсилати вам жодних інших листів, бо цінуємо ваш час та особистий простір.

Наші донори та партнери

  • Goethe Institut
  • Goethe Institut
  • Goethe Institut
  • Goethe Institut
  • Goethe Institut
  • Goethe Institut

Спробуйте інший браузер

Ми помітили, що ви переглядаєте сторінку через Internet Explorer. Використайте Safari, Google Chrome або Mozilla Firefox, щоб побачити сайт в усій красі.