Креативна Європа: журналістські партнерства
Це можливість для українських медіа втілити великий міжнародний проєкт, що змінить журналістику на краще.
Разом з щонайменше двома організаціями з 39 країн світу ви можете проводити журналістські тренінги і програми обміну, пропонувати невеликі гранти, тестувати нові технічні рішення для ньюзрумів чи починати дискусії про покращення редакторських стандартів. Найкращі проєкти розділять між собою 7,6 млн євро.
Над проєктом ви працюватимете до двох років років. Грант покриє більшу частину витрат — до 80%.
Це одна з багатьох можливостей Креативної Європи для українців й одна з тисячі програм, які може запропонувати ЄС.
Дізнайтеся більше
- представляють некомерційне, державне або приватне медіа, журналістський фонд, медіа-асоціацію або освітню організацію, орієнтовану на професіоналів ЗМІ;
- мають юридичну особу. ФОП також підходить;
- мають партнерів у щонайменше двох різних країнах ЄС, Албанії, Боснії і Герцеговині, Вірменії, Грузії, Ісландії, Косово, Молдові, Норвегії, Північній Македонії, Сербії, Тунісі, або Чорногорії.
Організація, що подає заявку, має бути зареєстрована понад два роки.
- інформацію про команду
- опис проєкту: актуальність, концепція, цільові аудиторії, розподіл обов’язків в команді, комунікаційна стратегія і план заходів
- бюджет проєкту
- декларацію про стандарти та незалежність
З шаблонами документів ви можете ознайомитися на сайті.
2. Зареєструйте вашу організацію та попросіть зареєструватися ваших партнерів. Кожен має отримати PIC-номер.
3. Знайдіть ваш конкурс на Funding and Tenders Opportunity Portal, заповніть онлайн-форму і завантажте необхідні документи.
- Щоб знайти партнерів в інших країнах, спробуйте перевірити загальноєвропейські мережі, запропонувати співпрацю вже підтриманим Креативною Європою організаціям, звернутися до національного бюро програми або розмістити оголошення на Funding and Tenders Opportunity Portal.