Онлайн-курс з книжкового маркетингу
Онлайн-курс з книжкового маркетингу допоможе зробити так, щоб ваші видання знайшли своїх ідеальних читачів. Ви дізнаєтеся як рекламувати книжки, зацікавити ЗМІ та лідерів думок новинками, вести соцмережі видавництва, працювати з різними каналами збуту та застосовувати маркетингові інструменти.
Щотижня ви будете виконувати домашні завдання, щоб створити власний маркетинговий план. Зворотний зв'язок щодо роботи отримаєте від викладачів курсу: СЕО німецької PR-агенції для видавців Literaturtest Матіаса Фойгта та спеціалістки з діджитал інновацій та стратегічного книжкового маркетингу Інни Білоножко.
Курс проходитиме у вересні-жовтні й триватиме п’ять тижнів. Навчання відбуватиметься онлайн на платформі ВУМ.
- Лекція 1. Зв'язки з громадськістю: як працювати зі ЗМІ, блогерами та інфлюенсерами, писати пресрелізи, використовувати книжкові каталоги та вимірювати результати роботи.
- Лекція 2. Соцмережі: як обрати у яких соцмережах має бути присутнє ваше видавництво та вести Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, TikTok, Twitch.
- Лекція 3. Маркетинг та диджитал маркетинг: як писати про книжки, проводити успішні онлайнові й офлайнові події та готувати трейлери книжок.
- Лекція 4. Канали збуту: як налаштувати ланцюг поставок та працювати з онлайновими та офлайновими каналами збуту.
- Лекція 5. Маркетингові інструменти: як використовувати модель POEM (paid owned earned media) в роботі та оцінити ефективність каналів.
- Матіас Фойгт — СЕО і засновник PR-агенції Literaturtest, яка надає послуги видавцям, авторам і книгопродавцям. Компанія спеціалізується на комунікації в соціальних медіа, маркетингу, рекламі та PR. Literaturtest є організатором Тhe future!publish — однієї з провідних конференцій для німецькомовного книжкового сектору.
- Інна Білоножко — книжкова аналітикиня, аудиторка та лекторка. Має магістерські ступені з фінансів (Київ) та міжнародного видавничого бізнесу (Лондон), диплом аудитора за міжнародною кваліфікацією ACCA DipIFR. Спеціалізується на цифровому аудиті видавничого бізнесу, діджитал інноваціях та стратегічному книжковому маркетингу. Співпрацює із англомовними і вітчизняними видавцями у комерційному та академічному сегментах. Авторка Telegram-каналу про англомовний видавничий світ cynical_publisher.
- Видавцям
- Артдиректорам видавництв
- PR-менеджерам видавництв
- Директорам з маркетингу, які працюють у видавництвах
- Представникам видавництв, що опікуються книжковим маркетингом
- Усім, хто не має досвіду у книжковому маркетингу, але дуже цікавиться темою
- Працювати у видавничому секторі
- Цікавитися маркетинговими процесами в книжковому секторі
- Розуміти, як ви будете застосовувати набуті знання у своєму видавництві
- Знати англійську мову, щоб спілкуватися з лекторами
- Експерти оберуть 30 учасників. Відібраних учасників ми повідомимо до 10 серпня 2021.
- Визначним критерієм відбору буде ваша мотивація.
- Експерти надаватимуть пріоритет представникам малих незалежних видавництв.
- Обов‘язкова умова участі — ви маєте відвідувати всі заходи курсу та виконувати всі завдання.