Визначення ідентичності проєкту

Поділитися:
Prev
Next

Кожен проєкт починається з ідеї. Леоні Ходкевич, викладачка культурного менеджменту та міжкультурних комунікацій, каже, що якщо ви знаєте «мрію» свого проєкту, то це вже половина успіху. У короткому відео вона розповідає, чому визначення особистості проєкту таке ж важливе, як знання інструментів проєктного менеджменту. 

Після перегляду лекції ви дізнаєтесь:
— Чому ви повинні знати «мрію» свого проєкту.
— Про чотири важливі компоненти в управлінні проєктами – продукт, ціну, розміщення та просування.
— Як знайти слабкі та сильні сторони проєкту та тримати їх у рівновазі.

Підпишіться на наші соціальні мережі

Щодня — тільки гранти та програми для українців. Повідомляємо одразу, коли з’являється щось нове.

Підпишіться на щотижневу розсилку

Ми випускаємо дайджест із можливостями один раз на тиждень. Ми не будемо надсилати вам жодних інших листів, бо цінуємо ваш час та особистий простір.

Наші донори та партнери

  • Goethe Institut
  • Goethe Institut
  • Goethe Institut
  • Goethe Institut
  • Goethe Institut
  • Goethe Institut

Спробуйте інший браузер

Ми помітили, що ви переглядаєте сторінку через Internet Explorer. Використайте Safari, Google Chrome або Mozilla Firefox, щоб побачити сайт в усій красі.